Kommentar.

Jag satt idag och kollade igenom en del bilder på datorn från tidigare sommrar. Och jar har hittat en del roliga bilder som jag tänkte dela med mig av eftersom att jag har fått en kommentar från en viss vän som påstår att jag är alldeles för seriös när jag skriver i bloggen.

Så här kommer det 3 bilder från tre olika sommrar i Vemdalen. Var uppmärksam på det genomgående temat :)


Sommaren 2005


Sommaren 2006


Sommaren 2007



Hittat temat? Jag är ständigt i arbete. Årets bild ser kanske lite mysko ut och någon kanske funderar på varför jag skriver kisok på ett "vattenpumps hus"...
Men det är en helt annan historia. =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

seeexy ;)

2007-09-19 @ 20:24:41
Postat av: emmaaaa

haha go cissi =)

2007-09-20 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0