Besvikelse.



Jag har nu bestämt mig för att avslöja en sak.
En sak som jag skäms över. Det tar emot att berätta det, för att egenligen går det emot många av mina principer.
Men.. vad har jag att förlora..?

Jag läser dagligen Bloninbellas blogg.
Och jag gillar den. Trots att den har föjlt en typdlig övergångstränd, från seriösa livstankar till skryt om hennes glamorösa vardag. Ändå har jag börjart beundra henne på ett slags kärleksfullt hat plan. Visst är man avundsjuk på alla hennes pengar och all hennes framgång. Men det är någoting man också kan beundra och se upp till henne för.

Så på sista tiden har jag faktiskt börjat beundra henne och insett att hon kanske inte alls är den där blondinen som hennes tittelnamn så uppenbart gör henne till.

Denna bild hade jag byggt upp av henne. En äkta person.
Sen såg jag första avsnittet av hennes documentär av sig själv.
Programet var tre min långt och på de tre minutrarna lyckades hon kracha hela den positiva bilden jag byggt upp av henne.
Jag kunde bara finna ett ord.
Falsk.

Se och bedöm själv.
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.769388




Kommentarer
Postat av: Jen

haha hon e ju bara pinsam xD

dog av skratt under klippet xD

2008-12-15 @ 23:53:18
URL: http://jennp.blogg.se/
Postat av: figgish

hennes små filmklipp är helt sjuka

2008-12-16 @ 15:56:32
Postat av: Cess

Sjukt ointressant och fejk. Som sagt. Känner mig besviken! (A)

2008-12-16 @ 16:16:43
URL: http://cecilliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0