Funderingarna tar aldrig slut.



I kväll kör vi på ett ytligt tema.

Den senaste tiden har jag funderat mycket på att göra en liten tatuering till efter 18 års dagen.
Det finns många fördelar men ack så många nackdelar också!
Jösses.

Jag vill göra en i ljumsken. VIlket många säger är det värsta stället man kan göra en tatuering på. Ur smärt synviknkel alltså. Vilket är någonting som väger tungt för mig. Mycket tungt.
Jag menar, jag som svimmar av sprutor. Hur ska jag klara tusentals nålstick på samma gång?
Uhh!

Här är i alla fall motivet jag funtar på.


Någon som har en åsikt?





Kommentarer
Postat av: Sanna

Smärtan beror ju på hur stor tatuering du gör, men ska du ha motivet på bilden ska den nog inte vara allför liten - då syns inte detaljerna! Det du ska akta dig för är att bli beroende ;) Man blir tydligen lätt det efter den första tatueringen, se bara på min mamma ^^



men gör som du vill :D det blir nog jättefint! <3

2008-12-05 @ 09:16:21
Postat av: Jen

haha har också tänkt göra en på samma ställe och alla säger att det ska göra sjuuukt ont. Men motivet du ville ha var fint, me like! drick massor innan and you wont feel a thing (;

2008-12-06 @ 20:22:50
URL: http://jennp.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Tråkiga mamma gillar INTE!!!! Gulligt motiv nu men hur funkar det på Cecilia 61 år????

2008-12-08 @ 08:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0