Jag vill inte vara som alla andra.



Alla andra blogg-ägare har någon gång under denna vecka, månad till och med skrivit om julen. De flesta fler än en gång också.
Men eftersom att jag vill vara orginel så har jag skippat den delen. Jag menar hallå! Jag tror alla vet ändå att det är julafton i morgon, att julen närmar sig med stormsteg, att hela det svenska folket förlorar en del av sin julkänsla pga snöbristen i vårat land lagom och att alla har sina unika traditioner som de vill dela med sig av.

Det där med att jag ville vara orginell är nog bara bullshit. Jag har kanske bara haft dålig julkänsla. Eller så har jag kanske bara haft för mycket att göra. Eller så kanske.. åh, jag vet faktiskt inte.

Vilket meningslöst inlägg. Jag vet inte ens vad jag ville få fram med det här.
Någon som fann ett klart budskap?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Och endå skriver du om oxå om julen?

2008-12-25 @ 21:39:22
Postat av: ..

Och endå skriver du om oxå om julen?

2008-12-25 @ 21:39:54
Postat av: Cess

Haja den underförstådda självironin..!?

2008-12-26 @ 12:50:04
URL: http://cecilliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0