Skrämmande överflödssamhälle.



Jag tänkte att jag kanske skulle ta och städa lite i mitt rum nu när det är lov och så och man har massa tid över. En bra början i mitt rum brukar att vara att vika ihop alla kläder som ligger utspridda under sängen till takkronan. När man har kommit så långt brukar mestadels av rummet vara städat. Om det beror på att jag gör allting samtidigt och inte kan strukturera mig när jag ska städa eller om det är mina kläder som gör rummet stökigt ska jag lämna osagt. Jag tror inte ens att jag har ett ordentligt svar på det.

Men i dag tog det stop. Herre jösses. Det får inte plats ett enda linne till i verken min garderob eller byro. DET ÄR FULLT.
Jag tycker att jag bara rensar och rensar bland mina kläder hela tiden. Ändå väller det över ur alla möjliga kanter och vrån.


Jag har ändå inte jätte mycket kläder. Okej, en hel del har jag. Men inte jätte mycket massa som om jag vore någon Madonna eller Blondinbella. Så vill jag inte heller bli.





Kommentarer
Postat av: F

Joo jag känner igen mig :) Hela garderoben e full av fula kläder som man aldrig vill ha men inte heller slänga ^^ <3

2008-12-30 @ 15:41:20
URL: http://frejjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0