Besatt.



Jag är besatt.
Besatt av att läsa vissa människors bloggar.
Jag vet inte varför.
Kan inte svara på varför.
Jag bara måste.
Måste.

Om sanningen ska fram önskar jag i bland att alla skrev blogg. Jag vill veta vad de tänker, hur de tänker och varför de tänker som de tänker. Nu. På en gång.
Jag vill veta för att lära mig, hämta insperation och för att skvallra. Just det. Jag sa det. Skvallra. Jag är bara ärlig. Hata mig inte för det.

I min perfekta värld skulle jag alltså kunna läsa allas dagböcker helt öppet.




Kommentarer
Postat av: emma

jag älskar bloggar där folk skriver lite djupt om hur de känner sig osv. :p

2008-11-07 @ 12:05:01
URL: http://metrobloggen.se/emmathereze

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0