Det är nog som jag alltid anat.



Jag är nog konstig. På rikigt. Antar att det bara är att acceptera. Finns ingen mening att kämpa emot ett faktum.

Jag har insett att tvättstugan är mitt absoluta favorit rum hemma. Det luktar alltid gott, surrar lite mysigt och är alltid varmt och lite små fuktigt, precis som någon annanstans där det är lite mer exotiskt.

Jag tror att jag ska spendera lite mer tid i tvättstugan.  Haha.
(Säg inget till mamma bara)
Ta med mig datorn och sätta mig där och plugga..

Ja. Nu tar jag en kudde under ena armen och datorn under den andra och beger mig ner mot tvättstugan!

Skratta om du vill. Jag kommer i alla fall ha det mysigt! :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, det tyckte jag var jätteroligt! :P Var det enklare att plugga där? ;D

2008-11-11 @ 13:52:58
Postat av: Cess

Haha. Nja. Blev blit ofocuserad av den höga mysfaktorn! ;)

2008-11-11 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0