Jag har också varit liten.



Satt och kolla runt på facebook i dag och fick se denna otroligt roliga grupp.
"Akta dig för A-brunnar"

Jag vet inte om jag är ensam om detta. Men när jag var liten typ låg och mellanstadie liten hade jag och lilla miss Maria en regel att man aldrig fick trampa på just dessa A-brunnar. Skulle man ändå råka göra det måste den andra knacka en på ryggen tio gånger. Skulle man ha råkat trampa på en K-brunn var man illa ute. Då behövde man få etthundra knackningar på ryggen..

Vilka jävla idéer man hade när man var liten va.. !?



Kommentarer
Postat av: Oscar

Det gäller fortfarande! Om du slutar gå på A-brunnar får du ingen otur. Hihi.

2008-11-01 @ 18:31:49
URL: http://blog.comra.se
Postat av: Anonym

Du är fortfarande liten.. ;) + att du är en storstadsbo..

2008-11-02 @ 22:17:41
Postat av: Jonas

Det har ingenting med åldern att göra, jag undviker fortfarande de där hemska A.brunnarna så långt det är möjligt. K-brnnarna har du däremot fel om, de ska man gå på för de betyder tur :p

2008-11-02 @ 23:33:04
Postat av: Anonym

k-brunnarna betyder kärlek.

dom ska man alltid kliva på

2008-11-02 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0