Morgonhumör.



Alla som känner mig i alla fall lite, vet att jag har världens sämsta morgonhumör. Verkligen. Att sitta med mig på bussen till skolan är nog någoting som man vill i största mån undvika.

Så, precis som vanligt satt jag i morse på bussen med min mp3 och kände mig allmänt förbannad över att det var morgon. Men när bussen svängde upp mot busshållsplats Rudbecksskolan sken jag upp.

Bredvid våran skolgråd stod det tre stycken kameler.
Bokstavligt talat.

Behöver jag ens säga att mitt morgon humör tog en drastisk vändning? =)



Kamel! =)



Kommentarer
Postat av: Caroline

haha Kameler. :OO varfrör jag var inte i skolan idag för. :(

2008-10-08 @ 19:40:03
URL: http://svanemar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0