Mode.


Mode. Ett ämne som många tycks finna ytterst intresant och viktigt.
Jag kan tycka att det är lite roligt. När jag känner för det.
Men jag vill inte göra det till en börda av något slag.
Jag tror nämligen att det kan bli en last. En tung sådan.

Men trots min inställning till detta så har jag en dröm.
Det kanske låter lite patetiskt att ha en dröm om något som detta.
Men det är ändå min dröm.

Min dröm är att en dag äga ett par skor. Ett par Christian Louboutin skor.


Kärlek till skorna
Jag kan lugnt sagt säga att jag inte skulle klaga om någon
känd eller okänd person kom och lämnade ett par av dessa underbara
Very Prive Paillette Platform Pumps skor i valfri färg utanför min dörr.


Kommentarer
Postat av: Jen

haha jusste, ditt livs dröm xD

de flesta drömmer om att bli stenrika och gifta sig med Brad Pitt men Cess drömmer om ett par skor ;D

2008-10-01 @ 22:38:17
URL: http://jennp.blogg.se/
Postat av: C

Ja. Mobba mig inte. ^^,

Men det betyder ju inte att jag inte också drömmer om mr pitt och hela hans förmögenhet! ^^,

2008-10-02 @ 10:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0