18 stora år.



Japp, i Torsdags fyllde jag arton stycken stora myndiga år.
Under dagen fick jag säkert etthundra stycken "hur känns det frågor?" Samma som dagen innan svarade jag lite fyndigt.
För är det verkligen någon skillnad från Onsdag till Torsdag. Ena dagen 17 år andra dagen 18 år.
Vad förväntar vi oss egentligen av artonårs dagen? Ett mirakl över natten a la Askungen?
Nä. Inget stort hände förutom att jag fick gå ut och dans dagen efter!
Dock blev jag, mycket trevligt uppvakttad på morgonen, i skolan och av "släkten" på kvällen. Jag är så tacksam!




Jag skulle också vilja påstå att jag har världens roligaste och bästaste föräldrar. Pappa höll ett tal vid middagen på kvällen. Talet var om mig och min uppväxt främst. I talet fick jag även min sista barn present i form av en prinsess nalle med rosa tyll klänning.
I dag fick jag också av min kära mor en försenad födelsedags present. En bok med en massa bilder på mig som mamma gjort, allt för att beskriva hur vacker hon tycker att jag är.
Tänka sig vad ens föräldrar kan känna en bra. Pappa bekräftar min tro som jag alltid haft att jag är en prinsessa egentligen och mamma bättrar på mitt ego yttligare.
Jag älskar er!


                       





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0