Jag är så sjukt trött att jag knappt vet vad jag heter längre.



Festen i fredags var lyckad. Jag hade sjukt kul, vilket jag lyckats konstatera att många andra också hade efter många "tack för festen" sms. Mycket roligt.

Men allting har sitt pris. Dagen efter gick vi upp efter ca 3 timmars sömn och städade. Hårt dessutom! Golven fick tvättas och damsugas 2 gånger. Vi plockade två svarta säckar glasflaskor och en med pantflaskor, yttligare en med bara massa skräp. Shit. Golvet hade som en hinna av intorkad öl, cider, läsk och övriga alkoholiga drycker blandat med popcorn i mängder. Mysigt.
Frågar du mig så var det dock värt det! Lätt. Det betyder dock inte att jag tänker göra det igen. Nej. Nu är det färdigt med att fixa fester för min del. Been there done that.






Kommentarer
Postat av: Oscar

Så din karriär som festfixare är "Bokförd"?

2009-02-22 @ 21:13:41
URL: http://blog.comra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0