Jag hatar det, ändå älskar jag det.

I dag befann jag mig i mitt så kallade "tredje hem", nämligen simhallen.
Det var simtävling för småknattarna och jag var där som en stöttande (?) tränare. Mer organiserande om du frågar mig dock.
Det är lustigt det där med kärlek till platser. Jag kallar simhallen mitt tredje hem för att jag älskar att vara där, jag känner mig hemma och jag är där ofta (om inte för ofta kan man fråga sig?) Jag gnäller mycket över nivån av engagemang från så väl andra tränare, simmare och föräldrar och kommer ofta hem irriterad efter mina vistelser där. Ändå tror jag inte att jag skulle kunna släppa stället, inte ens om jag verkligen försökte.



Mitt "tredje hem" i dag under tävlingen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0