Life is a bitch and then you die.



Lite roligt att så många klagat på att bloggen legat nere ett tag nu.. Man, eller jag i alla fall känner mig lite fånigt uppskattad då.

Känns som att de ljusare tiderna är på G på riktigt nu. Skönt att slippa allt det deppiga mörka och tråkigt gråa. Jag kan uppskatta livet och dess trevliga saker så mycket mer då man har lite ljus runtomkring sig.
Lite som ljuset jag fick i dag på livslustdagen då jag fick baka med en massa underbara tjejer som jag tycker super duper jätte mycket om. Eller som när man återfår en gammal kontakt igen. Kanske i alla fall. Hoppas.

Eller som en kul händelse man kanske ser fram emot. Som i morgon. Undrar vad som händet då...!?

  






Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag vet vad som händer! :D

GRATTIS SÖTIS!

2009-02-12 @ 10:53:40
Postat av: Jessica

GRATTIS ÄLSK! <3

2009-02-12 @ 10:59:16
URL: http://agebro.blogg.se/
Postat av: jen

I KNOW, I KNOW!! :D

grattis baby :D <3

2009-02-12 @ 18:36:03
URL: http://jennp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0