Blondintankar är något man väljer för stunden.



Någonstans i dag på en busshållsplats någon gång under dagen väntade jag på bussen med en kär vän. Vännen till mig var lite nyfiken på vad jag fått i julklapp. Så jag rabblade några grejer. När jag kom till min älskade Filofax kollade vännen frågande på mig och sa;
"Vad ska du med en sån till"
"Ja du, Vad brukar man använda en filofax till?"
sa jag lite klyfftigt tillbaka.
"Ska du faxa" frågade vännen med en mycket fundersam min. Tills dess att det gick upp för vännen vad man faktiskt har en filofax till.
Och inte är det till att faxa inte.

Det tåls att nämnas att vi skrattade åt detta i, ja, jag skrattar fortfarande!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0